Thursday, December 22, 2011

Bored. Worst feeling ever...

Jag är så sjuuuukt uttråkad, har inget att görrraaa... :( Funderar nästan på att räkna matte (hahha, jag är inte normal), så tråkigt har jag! Någon som kunde ta en minut av sin tid till att kommentera vad man kan göra? Sålänge får ni två såna här test!

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. - Mysig, ljus, normal
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?- Gina, Cubus, Skopunkten, BikBok, HM, typppp
Shoppar du second hand?- har aldrig gjort men skulle gärna tänka mig att göra det :)
Vilken är din favoritdesigner?- oj, GUESS eller Gucci typ
Vad är din favorit i höst?- stickade mjuka tröjor
Hur mycket shoppar du för i månaden?-runt femhundringen kanske? ibland mer, ibland mindre.
Dyraste plagget respektive billigaste?- billigaste linne från Cubus 19 spänn (mellandagsrea) dyraste någon klänning tror jag.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?- mer tror jag ;)
Brukar du tröstshoppa?- njäää
Högklackat eller lågklackat?- HÖGKLACKAT!
Vilken är din drömväska?- en ÄKTA LV. Möjligtvis en GUESS också, sjukt snygga båda två.
Vilket blir ditt nästa köp?- har spanat in en tröja på Lindex tror jag ;)
Favoritaaccesoarer?- Snygga naglar, örhängen och långa halsband. Och självklart frisyren


1. Klockan är: 18.04
2. Detta sa du senast: kul för henne.
3. Såhär känner du dig just nu: allmänt trög
4. Sådär ser du ut just nu: trötttt
5. Lyckonummer? 9
6. Vad är det för dag idag? torsdag
7. Vad har du för ögonfärg? blågrå
8. Vad drack du senast? vatten
9. Vem litar du på mest i hela världen? Mamma,Pappa och vissa vänner
10. Ett personlighetsdrag du inte tycker om hos någon? när någon bestämmer för mycket.
11. Vem bråkade du med senast? ingen aning
12. Finns det någon du verkligen inte tycker om? haha ja!
13. Något folk brukar klaga på dig för: inte som jag kommer på nu..
14. Något folk brukar uppmuntra/ge dig komplimanger för: mitt hår
15. Vem skrev du senast med? Catriona
16. Vem pratade du senast i telefon med? Cat
17. Detta får dig att rodna/bli generad? pinsamma saker antar jag..?
18. Vad har du för färg på dina underkläder du bär just nu? skrikrosa
19. Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
20. Ditt favorit-bakverk/fika? Kladdkaka, kanelbullar och lussebullar!
21. Saknar du någon just nu? Om ja, vem? jaaaa, hemligt hihi
22. När grät du senast? igår
23. Vad har du för storlek på tröjor? XS-S
24. Vad har du för storlek på byxor/jeans? vet inte
25. Hur svarar du i hemtelefonen? hej det är Sara
26. Hur svarar du i mobilen? hallå/hej
27. Vem kramade du senast? Mamma
28. Vad var det senaste du klagade på? att det var kallt
29. Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Ok, 1 sec ;)
30. Något du fruktar/fasar? alltid nått vettu
31. Dina senaste tanke var? "vad tänkte jag senast?"
32. Favoritfärg? olika varjedag..
33. Gillar du någon just nu? JUUUUUUSTIN! men inte nån annan..
34. Kan du stå på händer?
35. Vad är typiskt dig att säga? Jag har mina perioder, senast var det Jösses Amalia ;)
36. Vad gör du mer än att svara på dessa frågor? inte ett skit -.-
37. Vilken låt lyssnade du senast på? Drummer Boy
38. Vilken film såg du senast? Pearl Harbour
39. Den här maten tycker du om? Pasta i alla former!
40. Vem pratade du senast känslor med? ingen aning faktiskt
41. Hur många syskon har du? 1 storasyster och 1 storebror
42. Brukar du komma i tid? aooo, med extremt god marginal ;)
43. Detta får dig illamående? Dålig lukt ...
44. Har du spytt offentligt? bara inför pappa och mamma :D
45. Har du haft sex idag? nä

46. Vad skulle du göra om du vann en miljon? hatar den frågan

47. Vem pussa du senast? Vovvarna

48. Vad var det senaste du skrattade åt? något i skolan idag

49. Vad var du senast ledsen över? Mitt liv

50. Vad var du senast rädd för? En grej på gympan.

51. Vad har du för smink på dig just nu? inget

52. Kan du gå ut utan smink? absolut.

53. Det i ditt senaste skickade sms? Kan du logga in på fb? :)

54. Vad åt du senast? paprika

55. Vad ska du göra just nu? sova <3 :P eller ta en lussebulle :P

Så uttråkad är jag....

Puss

S


No comments: