Monday, December 19, 2011

Dag 1 / Day 1


Dag 1- fem sätt att vinna ditt hjärta.

1. Vara romantisk
2. Skicka gulliga sms <3
3. Krama mig oftaaaa <3
4. Vara allmänt gullig
5. Hihi, ha bruna ögon (a)

Day 1- five ways to win your heart.

1. Be romantic
2. Send cute texts <3
3. Hug me ofteeeeeeen
4. Just be sweet <3
5. Heh, have brown eyes (a)


Helllluuu igen allihopa, sitter och äter vindruvor, min nya älskling. Annars tråkar jag mest, va ute me vovvarna innan, handlade sen med mamma. Imorgon ska jag till tandläkaren och spänna tandställningen -.- Sen ska mamma och jag se om vi hittar något kul på los stados.

Hello again everybody, rigt now I'm sitting here in my livingroom eating grapes, my new loooveee. I have like nothing to do, walked my dogs earlier, then I went shopping with mom. Tomorrow I'm going to the dentist to tension my braces -.- After that we're goingt to see if we find something fun in the cityyyy!

love Sara

No comments: