Friday, December 23, 2011

Hatar....

...när det är så jäkla fullt på gymmet! Vi åkte dit och så, men det var helt sjukt mycket folk, packat! Så vi fick åka hem igen och jag o emelie gick ut och sprang,... Den här dagen kommer förmodligen se ut såhär: Nu, duscha, laga mat, ta ner väskor, packa, lämna hundarna + katten på pensionat, chilla, gå och lägga mig tidigt. Imorgon åker vi klockan 4 på morgonen, så det är tveksamt om jag hinner blogga, möjligtvis på mobilen. Vi får se iallafall.

Jag åt en skitdålig frukost, ska nog ta en macka nu så jag inte svälter ihjäl. Men innan dess ska jag göra dag 3!

Dag 3- Tre böcker du älskar. Jag älskar många böcker, men om jag MÅSTE välja tre stycken blir det:


Systrarna i Clare-trilogin av Nora Roberts

Farliga Vidder av Nora Roberts (hittade inga bra bilder)



Och flickan från tjugotalet av Sophie Kinsella.

Min favoritförfattare är definitivt Nora Roberts, hon skriver sjukt bra!

Puss & Kram!

No comments: