Thursday, December 22, 2011

It's Christmas!



Äntligen!

Skolavslutningen var inte riktigt som den brukar, vår klass brukar ju vara med de mindre och ha avslutning, F-5, men detta året var vi med 6-9. Det innebär att man slipper sjunga jullåtar med klassen och att man bara behöver lyssna på begåvade människor som uppträder... Skönt!

När jag kom till skolan var det bara en annan som var där, vi spelade Monopol på hans iPhone, jag vann STORT! :D

Marianne (en av våra lärare) ska gå i pension och jag är typ hennes favorit så det tog ett atg där också. Men nu är jag hemma iallafall! Jag ska snart messa Cat och se om vi kan träffas, miss her so much! Och i övermorgon sticker jag, håller alla tummar jag har för att det ska finnas internet där, men ikväll ska jag nog sätta mig och skriva tidsinställda! Bra va?
På den översta bilden ser ni en bild på mina naglar! Skorna lägger jag upp senare!

Vi hörs <3

xoxo
S

No comments: