Wednesday, December 21, 2011

Ready!

Idag hade jag planerat en lång och härlig sovmorgon, men min fina gamla katt kommer såklart och väcker mig 05.45 -.- så det va bara att gå upp. Tack för det Lukaz!

Idag är jag vågat håret eller vad man säger, och klätt upp mig lagom mycket (tror jag...) Ja, ni ser ju på bilden. Iallafall ska jag cykla iväg vid kvart i nio, vi börjar tio tror jag men jag har ingen lust att sitta här halva dan liksom. Dessutom tror jag de flesta kommer så dags.... Senare ska jag kaaaanske träffa Cat, det beror på liksom.

Ska fixa mig färdigt nu, ha en bra avslutning ni som också har det idag!

Pussar
En dålig bild på mitt hår...
Och en snabb bild på outfiten!
Jeans- Vila Köpenhamn
Vit tunika- Lindex
Vitt linne under- gina
Skärp- ingen aning
Skorna kanske jag visar sen!





No comments: